طریقت مهر«حوزه باقرالعلوم(علیه السلام) و حضرت رقیه(سلام الله علیها)»

بیانیه شورای همفکری بسیج دانش آموزی مرودشت به مناسبت 22 بهمن:


 
شورای همفکری بسیج دانش آموزی مرودشت ضمن تبریک یوم الله 22 بهمن و تعظیم به مقام شامخ شهدای گرانفدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، احاد ملت عزیز و فهیم ایران را به حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن فرا می خواند.

یوم الله 22 بهمن روز رهایی ملت ایران از طاغوت 2500 ساله شاهنشاهی و تحقق وعده حتمی الهی به مومنان در آیه مبارکه (الذین جاهدو فینا لنهدینهم سبلنا) است.

حصول توفیقات فراوان و دستاورد ها و پیشرفتهای بی نظیر ملت در عرصه های متعدد در قریب به چهار دهه عمر انقلاب اسلامی، دشمن نا امید از همه تاکتیکها و راهبردهای خصمانه را وادار کرده تا این بار در لباس دوست و با راهبرد نفوذ و تعامل اهداف سلطه جویانه و استکباری خود را به پیش برد.

شورای همفکری  بسیج دانش آموزی مرودشت ضمن تبریک این روز سراسر نور محضر خلف صالح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) و ملت قهرمان ایران به چند نکاتی اشاره کرده است که به طور مختصر در این بیانیه اشاره می کنیم:

پیشرفت های علمی به عنوان مقوم بخش توان داخلی و سوق دهنده ی کشور به شرایط مطلوب تر باید پیوسته توسط مسئولان دولتی تقویت و دنبال شود مسیری که تا کنون الحمدالله دستاورد های بی شماری برای ما در پی داشته است.

اسلام هراسی و ایران هراسی به عنوان راهبرد محوری جهان سلطه کماکان در سرلوحه فعالیتهای دول استکباری قرار دارد.

مجالس خبرگان و شورای اسلامی، نهادهای انقلابی برخاسته از اراده مردم برای پیش برد کشور بر اساس اسلام و آرمانهای انقلاب اسلامی هستند.

در زمینه پرونده هسته ای ، فرمان 9 ماده ای در این خصوص فثل الخطاب و تنها راه کاهش آسیب های برجام است و دست اندر کاران با اجرای دقیق این فرمان نباید بگذراند تجربه تلخ بیانیه الجزایر و سایر بد عهدی های آمریکا بار دیگر تکرار شود.

نیروهای مسلح، ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی در صف مقدم صیانت از اقتدار ملی ایرانیان قرار دارند. امروز عطر شهادت شهدای حرم در سراسر کشور پیچیده است. ما ضمن تبریک به رزمندگان مجاهدان به سبب پیروزی های اخیر در سوریه و عراق ، حمایت خود را از سربازان فداکار اسلام اعلام میذداریم و در یا دلان سپاه اسلام که آمریکا را در خلیج فارس و جهان تحقیر کردند و تفنگداران واشنگتن را با خفت و خواری دستگیر کردند درود می فرستیم.

شورای همفکری بسیج دانش آموزی مرودشت ضمن تبریک یوم الله 22 بهمن و تعظیم به مقام شامخ شهدای گرانفدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، احاد ملت عزیز و فهیم ایران را به حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، روز نمایش اقتدار ملت و بعنوان سمبل آمادگی و حضور در صحنه های دفاع از اسلام و انقلاب و تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت فرا می خواند.

والسلام علیکم بهمن 1394

                          شورای همفکری بسیج دانش آموزی مرودشت

 



:: برچسب‌ها: مرودشت, اخبارمرودشت, 22 بهمن, راهپیمایی, بیانیه, ,
نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 21 / 11 / 1394
زمان : 8:35
رتبه عالی دی ماه مرودشت در فضای مجازی استان


به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی فارس در مرودشت، در ارزیابی دی ماه حوزه های بسیج دانش آموزی  فار مرودشت رتبه عالی را کسب نمود.

 

 نام حوزه

فرم خود اظهاری

ارسال خبر

ثبت بودن وبلاگ

ظاهر وبللاگ

امتیاز کل

مرودشت عالی عالی عالی عالی عالی


:: برچسب‌ها: فضای مجازی, مرودشت,
نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 21 / 11 / 1394
زمان : 7:14
برگزاری نشست روشنگری در دبیرستان شاهد دخترانه مرودشت


نشست روشنگری در دبیرستان شاهد دخترانه مرودشت برگزار گردید.
به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی فارس در مرودشت؛نشست روشنگری با موضوع استکبار ستیزی در دبیرستان شاهد دخترانه دور دوم و با سخنرانی سرهنگ محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مرودشت برگزار گردید.

در این نشست دانش آموزان پیرامون مسئله استکبار و استکبار ستیزی با فرمانده سپاه مرودشت به پرسش و پاسخ دو طرفه پرداختند.

















:: برچسب‌ها: نشست روشنگری, مدارس مرودشت, ,
نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 18 / 11 / 1394
زمان : 8:36
برگزاری آزمون شهر آورد علمی نخبگان فارس در مدارس پسرانه مرودشت


حوزه باقرالعلوم(ع)؛
آزمون شهر آورد علمی نخبگان فارس در مدارس پسرانه مرودشت برگزار گردید.

به گزارش خبر نگار بسیج دانش آموزی فارس در مرودشت؛شهر آمرود علمی نخبگان فارس در مدرسه شاهد پسرانه دور دوم متوسطه برگزار شد که دانش آموزان نخبه پسر مرودشتی به رقابت با یکدیگر پرداختند.



















:: برچسب‌ها: شهر آورد علمی نخبگان, فارس, مرودشت,
نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 9 / 11 / 1394
زمان : 8:56
در برجام ما فرصتهایی بدست آوردیم که در قبال آن هزینه گزافی دادیم


فرمانده سپاه مرودشت در کمیته هماهنگی و پشتیبانی؛
جلسه کمیته پشتیبانی بسیج دانش آموزی بهمن ماه شهرستان مرودشت با موضوعات اردوی راهیان نور، دهه فجر و آزمونهای علمی در سالن جلسات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار گردید.
به گزارش خبر نگار بسیج دانش آموزی فارس در مرودشت؛ جلسه کمیته پشتیبانی بسیج دانش آموزی بهمن ماه شهرستان مرودشت با موضوعات اردوی راهیان نور، دهه فجر و آزمونهای علمی در سالن جلسات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار گردید.


 مرتضی چراغی رئیس اداره آموزش و پرورش مرودشت ضمن خیر مقدم بیان داشت: در  کرسی های آزاد اندیشی و جشنهایی که به مناسبت اجرایی شدن برجام در مرودشت گرفته شد این نکته قابل فهم بود که دانش آموزان ما از ارزشها فاصله نگرفته اند و تعصبات خاصی نسبت به ارزشها دارند واطلاعات جامع و دقیق  در باره چالشها و فرصتهای پیش رو در پسا برجام دارند.
 
محمود حیدری مدیر حوزه بسیج دانش آموزی باقرالعلوم (ع) به تشریح موضوعات جلسه پرداخت. وی با اشاره به اینکه در شهرستان مرودشت یک چهره از خیانتهای شاه که در قالب جشنهای فرهنگ و هنر برگزار می گردید وجود دارد و این حوزه در ایام دهه فجر گردشگری انقلاب برای  دانش آموزان در قالب اتوبوس انقلاب را در برنامه داریم.

 علی محمد محمدی فرمانده سپاه مرودشت ضمن تشکر از اداره آموزش و پرورش برای استقبال از شهدای گمنام بیان داشت : این استقبال پرشور در طول تاریخ شهرستان مرودشت کم نظیر بود که این جز عنایت خواند متعال و شهدای گرانقدر نمی باشد.

محمدی افزود : ما یک سری نماد داریم مثل پرچم که نماد است و شهدا در کشور ما نماد هویت ما هستند، هویت ما هویت اسلامی ما می باشد و گواه تاریخی وجود دارد  زمانی که اسلام به ایران آمد مردم از اسلام با آغوش باز استقبال نمودند.


فرمانده سپاه مرودشت  خاطر نشان کرد: مردم ما فطری خدا جو بوده اند و چیزی که در این کشور ماندگار و محبوب بوده پادشاهان ستمگر و بی لیاقت نبوده اند بلکه دین اسلام و علمای آن می باشند در کشور ما نمادهایی وجود دارد که برگرفته از اسلام است و اگر می خواهیم چیزی را نماد کنیم نکات طلایی سخنان امام را ببینیم و مطوئن باشیم هرجا خلاف آن عمل کردیم به بیراهه میرویم.

وی ادامه داد: در برجام ما فرصتهایی بدست آوردیم که در قبال آن هزینه گزافی دادیم و اگر بخواهیم پیروز باشیم باید از فرامین مقام معظم رهبری (حفظه الله) پیروی کنیم نه یک گام جلو نه عقب و همچنین این فرصتها را غنیمت بشماریم و از آنها استفاده کنیم.

در ادامه برنامه ریزی جهت اجرای هرچه بهتر برنامه های دهه فجر در مدارس و سطح شهرستان تصمیم گرفته شد.




 

 


















:: برچسب‌ها: برجام, مرودشت, حسن روحانی,
نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 8 / 11 / 1394
زمان : 8:53
برگزاری کرسی های آزاد اندیشی با موضوع اقتصاد پس از برجام


حوزه حضرت رقیه(س) مرودشت
کرسی های آزاد اندیشی با موضوع اقتصاد پس از برجام برگزار گردید.
به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی فارس در مرودشت، نشست روشنگری با موضوع انرژی هسته ای و اقتصاد پس از برجام در مدارس دخترانه حضرت سکینه(س)، سبحان و  روحانی با حضور سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه مرودشت برگزار گردید.

این نشست ها در هفته های آتی در دیگر مدارس نیز اجرا می گردد.



 















نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 6 / 11 / 1394
زمان : 8:52
اتمام مرحله دوم اردوی عملی درس آمادگی دفاعی در مدارس دخترانه مرودشت


حوزه حضرت رقیه(س)
مرحله دوم اردوی عملی درس آمادگی دفاعی در مدارس دخترانه مرودشت به پایان رسید.
به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی فارس در مرودشت، مرحله دوم اردوی عملی درس آمادگی دفاعی در مدارس دخترانه مرودشت به پایان رسید.
1500 دانش آموز دختر مرودشتی آموزشهای لازم این دوره که شامل آشنایی با آرمانهای شهدا، نظام جمع، کمکهای اولیه، و مهارتهای فردی و گروهی را در مدارس خود فرا گرفتند.

























:: برچسب‌ها: مرودشت, دانش آموز , بسیج , اخبار مرودشت, آمادگی دفاعی, ,
نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 5 / 11 / 1394
زمان : 8:54
آزمون آیه های تمدن در مرودشت برگزار گردید


مرحله دوم آزمون های آیه های تمدن با حضور دانش آموزان در مرودشت برگزار گردید.
به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی فارس در مرودشت،مرحله دوم آزمون آیه های تمدن با حضور دانش آموزان بسیجی واحدهای بسیج دانش آموزی پوینده و پیشگام در مدارس یگانه و شهدای آزمایش برگزار شد.

در این مرحله از آزمون که همزمان با سراسر کشور برگزار گردید بیش از  400 نفر از دانش آموزان این شهرستان در این آزمون حضور داشتند.

هدف از برگزاری این آزمون ها که هرماه یک با ر برگزار می گردد پیشرفت علمی دانش اموزان می باشد.

 

 

 

 

 

 

 


نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 30 / 10 / 1394
زمان : 9:11
دیدار با خانواده شهید دانش آموز رحیم هژبر افکن


دانش آموزان بسیجی واحد مقاومت شهدای آزمایش به منظور ادامه راه شهیدان و گرامیداشت گرانقدر با خانواده شهید دانش آموز رحیم هژبر افکن دیدار نمودند.
به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی فارس در مرودشت؛ دانش آموزان بسیجی واحد مقاومت شهدای آزمایش به منظور ادامه راه شهیدان و گرامیداشت گرانقدر با خانواده شهید دانش آموز رحیم هژبر افکن  دیدار نمودند.

برادر سجادیان از مسئولین حوزه دانش آموزی مرودشت، هدف از این دیدار را تجلیل از مقام شامخ شهدا وآشنایی دانش آموزان در قالب میثاق با شهدا ی همکلاسی آسمانی و تکریم وآشنایی با خانواده شهدا عنوان کرد.

در این دیدار مادر و خواهر شهید رحیم هژبرافکن به بیان خاطراتی از این دانش آموز شهید پرداخت.






















نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 30 / 10 / 1394
زمان : 8:48
استقبال دانش آموزان سیوندی از کاروان شاهدان بصیر


بسیج دانش آموزی مرودشت؛
دانش آموزان سیوندی همراه با سایر مردم روستای از شهدای کاروان شاهدان بصیر استقبال نمودند.

به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی فارس در مرودشت، دانش آموزان سیوندی همراه با سایر مردم روستای خود با حضور در مراسم تشییع 20 شهید گمنام از شهدای کاروان شاهدان بصیر از این کاروان استقبال نمودند.















:: برچسب‌ها: شاهدان بصیر, مرودشت, شهید گمنام, سیوند,
نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 28 / 10 / 1394
زمان : 8:55


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.