طریقت مهر«حوزه باقرالعلوم(علیه السلام) و حضرت رقیه(سلام الله علیها)»

هشتم شوال تخریب قبور ائمه بقیع تسلیت باد


هشتم شوال تخریب قبور ائمه بقیع تسلیت باد



:: برچسب‌ها: هشتم شوال,
نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 23 / 4 / 1395
زمان : 14:37
چشمان دانش آموزان مرودشتی آسمان شب را رصد کردند


به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی مرودشت، دانش آموزان بسیجی سیدان مرودشت در اردوی علمی فرهنگی بسیج دانش آموزی شرکت نمودند.

دانش آموزان پس از زیارت و برگزاری نماز جماعت در امام زاده حسین(ع) سعادتشهر با حضور در رصد خانه این شهرستان آسمان شب را رصد کردند.



:: برچسب‌ها: مرودشت, دانش آموز , بسیج , اخبار مرودشت, ,
نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 23 / 4 / 1395
زمان : 14:29
دیدار با خانواده اولین شهید امر به معروف استان


به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی مرودشت، دانش آموزان بسیجی این شهرستان به مناسبت سالگرد شهادت شهید امر به معروف شهید قاسم سجادیان با حضور در منزل این شهید در ختم قرآن گروهی که جهت شادی روح این شهید بزرگوار برگزار شد شرکت نمودند.

‍ جریان شهادت شهید جبهه امر بمعروف و نهی از منکر قاسم سجادیان از زبان شاهد عینی

خواهر سالاری معروف به محمدی از بانوان مؤمنه ساکن حومه شیراز است که مربی قرآن و ذاکر اهلبیت است در این باره می گوید:  
ما برای استفاده از طبیعت  حومه سیدان به آنجا رفته بودیم و ناهار که خوردیم راه افتادیم تابه شیراز برگردیم ، در کوچه  باغ های مسیر، یک پیکان قهوه ای چند بار از ما سبقت گرفته و ما را خاک دادند و نهایتا در آن گرمای هوا و خلوتی مسیر کمی جلوتر راه را بر ما بستند یکی از آنها با چاقو زیر گلوی شوهرم گذاشت و نفر دوم از شیشه عقب تا کمر وارد ماشین شد و ما  را اذیت می کرد ، هر چه ما التماس میکردیم، تمسخر می کردند ، در حال استغاثه بودیم و در اوج ناامیدی یک مرتبه متوسل به آقا ابوالفضل(ع)شدم که بی درنگ جوان رشیدی که محاسن زیبایی داشت ،با خودرو از راه رسید و پیاده شد ، ابتدا آنها را به اسم صدا زد و گفت با اینها چه کار دارید؟ اینها میهمان ما هستند؟گناه دارند...وآن دو گفتند: قاسم راهت را بگیر و برو ، در کار ما دخالت نکن ، شهید با کلمات متین چند دقیقه با آنها صحبت می کرد اما نهی لسانی بی تاثیر بود آنها با شهید درگیر شدند اما قاسم عزیز، بسیار رشید بود هر دوی آ‌نها را گوش مالی داد و درمقابل تهدید آنها خم به ابرو نمی آورد
قاسم ما را سوار ماشین کرد و گفت تا من هستم بروید، ناگهان یکی از آن دو خبیث از داخل ماشین دشنه بزرگی آورد و در یک آن، در سینه شهید فرو کرد و هر دو پا به فرار گذاشتند
 فریاد یا حسین یا حسین ما بلند شد ،شهید دست بر شکم، ما رادلداری می داد تا اینکه  وسیله ای از راه رسید و آن عزیز را به درمانگاه محل برد ما خودمان را به آنجا رساندیم شهید روی تخت خوابیده بود ، در حالی که ما گریه و زاری می کردیم به من گفت :
خواهر ناراحت نباش من که چیزیم نیست ، به خدا اگر در این راه کشته هم شوم، وجدانم راحت است
و سرانجام پس از انتقال آن دلاور مرد،  به بیمارستان شهید مطهری مرودشت روح پاکش در ساعت شش عصر جمعه هجدهم تیر ماه سال هفتادو هشت در جوار حق ماوا گرفت...
روحـــــش شاد و یــــادش گرامی

 



:: برچسب‌ها: امر به معروف, ,
نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 23 / 4 / 1395
زمان : 14:28
روز مشت آهنین امت اسلام




:: برچسب‌ها: فلسطین, روز قدس, مرودشت,
نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 10 / 4 / 1395
زمان : 12:41
بدون شک فلسطین آزاد خواهد شد...




:: برچسب‌ها: فلسطین, روز قدس, مرودشت,
نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 10 / 4 / 1395
زمان : 12:39
کمیته هماهنگی پشتیبانی در مرودشت تشکیل جلسه داد


به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی مرودشت، کمیته هماهنگی پشتیبانی تیرماه بسیج دانش آموزی شهرستان مرودشت در اداره آموزش پرورش این شهرستان تشکیل جلسه داد.

سید هانی موسوی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مرودشت با اشاره به فضیلت و اعمال شب قدر بیان داشت: از باقیمانده ماه مبارک رمضان استفاده مطلوب را ببریم و ازخدا بخواهیم اگر تا به حال مارا نیامرزیده است در این باقیمانده ماه مبارک ما را مورد غفران خودش قرار دهد.

محمود حیدری مدیر حوزه بسیج دانش آموزی مرودشت با طرح موضوعات جلسه گفت: با توجه به فرارسیدن تابستان و غنی سازی  اوقات فراغت دانش آموزان طبق منویات مقام معظم رهبری طرح هجرت 3 طرح بسیار خوب و پرباری برای پر کردن اوقات فراغت آنها در تابستان می باشد که باید در خصوص شناسایی و عرصه یابی در این طرح با همکاری اداره آموزش و پرورش توجه ویژه ای داشت.

محمود حیدری با اشاره به شناسایی فرمانده واحدهای پیشگام افزود: با همکاری خوب مدیران و معاونین مدارس، فرمانده واحدهای پیشگام انتخاب و برای شرکت در دوره آموزشی فرماندهان واحدها به حوزه بسیج دانش آموزی معرفی شده اند که جا دارد از این توجه و همکاری کمال تشکر را داشته باشیم.

مدیر حوزه بسیج دانش آموزی مرودشت از رئیس کمیته هماهنگی و پشتیبانی وهمکارانشان خواست با توجه به بودجه در نظر گرفته شده برای طرح آیه های تمدن به این طرح،  توجه ویژه ای داشته باشندو در مدارس اطلاع رسانی گسترده  و همچنین نسبت به راه اندازی شباب در واحدهای مقاومت اقدامات لازم صورت پذیرد.

مرتضی چراغی رئیس کمیته هماهنگی و پشتیبانی مرودشت بیان داشت: در طرح هجرت 3 مهمترین کار رویکردتربیتی این طرح می باشد که دانش آموزان با قرار گرفتن در کنار یکدیگر خدمت به محرومین را یاد گرفته و محرومیت ها را شناسایی می کنندکه میتوان در این اردوها  به جامعه محروم و جامعه هدف کمک شایانی نماییم.

نوراله زارع جانشین فرماندهی سپاه ناحیه مرودشت در جمع بندی پایانی جلسه با اشاره به تاثیر گذار بودن طرح هجرت 3 اظهار داشت: برنامه های مطرح شده مثل آیه های تمدن بسیار مهم می باشد و اگر جدی دنبال شود نتیجه خوبی به همراه دارد لذاتا آنجا که ممکن است اطلاع رسانی شودمخصوصا به اقشار ضعیفی که استعداد لازم را دارند اما بضاعت مالی ندارند باید دلسوزانه عمل نمود.

وی از مسئولان حاضر در جلسه خواست تا در شناسایی فرمانده واحد های مدارس توجه ویژه ای داشته باشند.




:: برچسب‌ها: مرودشت, دانش آموز , بسیج , اخبار مرودشت, ,
نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 9 / 4 / 1395
زمان : 12:42
قهرمان علم و جهاد؛ استاد شهید دکتر مصطفی چمران


سالروز شهادت قهرمان جبهه جهاد با دشمان خدا،شهید چمران را تبریک وتسلیت باد

شهید دکتر مصطفی چمران در اسفند 1311 متولد شد. ایشان دارای مدرک دکترا در رشته الکترونیک و فیزیک پلاسما، از دانشگاه برکلی کالیفرنیا بود. در سال 1349 به دعوت امام موسی صدر و مبارزه با صهیونیسم به لبنان هجرت کرد و گروه «امل» را تأسیس نمود. وی بعد از انقلاب از سوی امام خمینی(ره) به وزارت دفاع منصوب گشت و در دوره اول مجلس شورای اسلامی از سوی مردم تهران به مجلس راه یافت. با شروع جنگ به جبهه عزیمت نمود و با همکاری مقام معظم رهبری ستاد جنگهای نامنظم را تشکیل دادند. سرانجام در 31 خرداد 1360 در دهلاویه شربت شهادت نوشید.


:: برچسب‌ها: چمران, سالروز شهادت,
نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 31 / 3 / 1395
زمان : 6:17
دستبرد و غارت اموال ملت ایران توسط آمریکا پس از برجام


 

 



:: برچسب‌ها: دزدی, غارت اموال, آمریکای دزد, برجام, ,
نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 8 / 2 / 1395
زمان : 11:24
رحلت جانسوز حضرت خدیجه(س) تسلیت باد...


رحلت جانسوز حضرت خدیجه(س) تسلیت باد.



:: برچسب‌ها: حضرت خدیجه, ام المومنین, وفات,
نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 28 / 3 / 1395
زمان : 11:23
برگزاری مسابقات کشتی دانش آموزی جام رمضان در مرودشت


به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی مرودشت، مسابقات کشتی  جام رمضان بسیج دانش آموزی در مرودشت برگزار شد. در این رقابتها 100 نفر از دانش آموزان بسیجی در دو رده نونهالان و نوجوانان با هم به رقابت پرداختند.در این مسابقات که به همت تربیت بدنی سپاه مرودشت و بسیج دانش آموزی این شهرستان ترتیب یافت به نفرات اول تا سوم در هر وزن جوایزی اهدا شد.

 


نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 23 / 3 / 1395
زمان : 9:16
آغاز شناسایی فرمانده واحدهای دختر مدارس مرودشت


به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی مرودشت، شناسایی فرمانده واحدهای مدارس دخترانه در مرودشت آغاز شد. در این برنامه دانش آموزان با حضور در حوزه دانش آموزی از آنها مصاحبه گرفته می شود.


نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 24 / 3 / 1395
زمان : 9:15
رحلت جانسوز امام خمینی(ره) تسلیت باد


 

تو که خود خال لبی از چه گرفتار شدی / تو طبیب همه ای از چه تو بیمار شدی

تو که فارغ شده بودی ز همه کان و مکان / دار منصور بریدی همه تن دار شدی . . .

رحلت جانسوز امام خمینی(ره) تسلیت باد

 

 


نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 13 / 3 / 1395
زمان : 9:14
برگزاری همایش فرمانده واحدهای مقاومت پوینده پسرانه در مرودشت


حوزه باقرالعلوم(ع)؛
همایش فرمانده واحدهای مقاومت پوینده پسرانه در مرودشت برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی بسیج دانش آموزی استان فارس در مرودشت، جلسه آموزش فرمانده واحدهای پوینده و جانشینان حوزه باقرالعلوم(ع) مرودشت در سالن جلسات آموزش و پرورش برگزار شد.
در این همایش محمود حیدری مدیر حوزه فرمانده واحدها را در موارد مسابقه پیامکی سراج، فرمهای نیرو انسانی، تقویم تشکیلاتی فرماندهان بسیج، میثاق نامه و بدو ورود توجیه نمود.

















224224.6
مطالب مرتبط

نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 12 / 9 / 1394
زمان : 9:12
آزمون آیه های تمدن در مرودشت برگزار گردید


مرحله دوم آزمون های آیه های تمدن با حضور دانش آموزان در مرودشت برگزار گردید.
به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی فارس در مرودشت،مرحله دوم آزمون آیه های تمدن با حضور دانش آموزان بسیجی واحدهای بسیج دانش آموزی پوینده و پیشگام در مدارس یگانه و شهدای آزمایش برگزار شد.

در این مرحله از آزمون که همزمان با سراسر کشور برگزار گردید بیش از  400 نفر از دانش آموزان این شهرستان در این آزمون حضور داشتند.

هدف از برگزاری این آزمون ها که هرماه یک با ر برگزار می گردد پیشرفت علمی دانش اموزان می باشد.

 

 

 

 

 

 

 


نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 30 / 10 / 1394
زمان : 9:11
حضور دانش آموزان بسیجی دختر مرودشت در نماز جمعه


حوزه حضرت رقیه(س)؛
دانش آموزان بسیجی دختر مرودشت در نماز جمعه این هفته مرودشت شرکت نمودند.
به گزارش روابط عمومی بسیج دانش آموزی مرودشت در فارس، دانش آموزان دختر بسیجی این حوزه در نماز دشمن شکن این هفته مرودشت شرکت نمودند.

دانش آموزان بسیجی واحدهای مقاومت ارشاد1، شهید بهرام کاووسی، شهید فیروز همایون، دبیرستان تیزهوشان، فرزانگان، حلیمه سعدیه، دبستان سماء و دبیرستان روحانی در نماز عبادی سیاسی این هفته مرودشت شرکت نمودند.


























:: برچسب‌ها: نماز جمعه, دانش آموزان بسیجی, مرودشت, ,
نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 23 / 9 / 1394
زمان : 9:10
دیدار بسیجیان با دبیران خود در دبیرستان شهید دستغیب مرودشت


در دبیرستان شهید دستغیب مرودشت، به همت بسیج دانش آموزی مدرسه، بسیجیان با دبیران خود دیدار کردند تا مشکلات خود را برطرف کنند.
















:: برچسب‌ها: دیدار با دبیران, مرودشت, ,
نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 25 / 9 / 1394
زمان : 9:8
نشست معرفی شاخصه های بسیج در مرودشت


به همت بسیج دانش اموزی مرودشت برگزارشد
نشست معرفی شاخصه های بسیج در دبیرستان استعداد های درخشان شهید دستغیب مرودشت با حضور نماینده سپاه پاسداران ناحیه مرودشت برگذار شد.


به گزارش خبرنگار سازمان بسیج دانش اموزی استان فارس در مرودشت ،نشست معرفی شاخصه های بسیج در دبیرستان استعداد های درخشان شهید دستغیب مرودشت با حضور نماینده سپاه پاسداران ناحیه مرودشت، در تاریخ 4 آذر ماه 1394 برگذار شد.

سرهنگ سجادیان، با تاکید بر سرافرازی بسیجیان در پیشگاه خداوند متعال، افزود بسیج چکیده عشق و ایثار است که نمونه بارز آن حضور دانش آموزان و معلمان آنها در عرصه های دفاع از اسلام و نظام از جمله دفاع مقدس می باشد.

همچنین عنوان کرد: بسیج سازمانی آرمانگراست که تاکید مهمی بر دفاع از انقلاب دارد و لزوم فداکاری بسیجیان در جهت مقابله با هجمه های فرهنگی از کسی پوشیده نیست.


همچنین با ذکر این نکته که از نظر مقام معظم رهبری، امروزه مسیر دانش آموزان همواره تحصیل، تهذیب و ورزش است که بصورت انفرادی ابتر است.


به روایت تصویر:

نشست معرفی شاخصه های بسیج در دبیرستان استعداد های درخشان شهید دستغیب مرودشت




نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 26 / 9 / 1394
زمان : 9:7
برگزاری اردوی یک روزه صالحین در مرودشت


حوزه باقرالعلوم(ع)؛
اردوی یک روزه صالحین در یکی از مدارس روستای سلطان ولایت مرودشت برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی بسیج دانش آموزی مرودشت در فارس، اردوی یک روزه صالحین بسیج دانش آموزی مرودشت در روستای سلطان ولایت برگزار گردید.

در این برنامه یک روزه دانش آموزان به مرمت و بازسازی مدرسه راهنمایی آل یاسین پرداختند.

تشکیل حلقه های صالحین یکی دیگر از برنامه های این اردو بود.

نماز جماعت ظهر و عصر با حضور دانش آموزان بسیجی برگزار گردید.






























:: برچسب‌ها: صالحین, اردوی یک روزه, مرودشت, بسیج دانش آموزی,
نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 29 / 9 / 1394
زمان : 9:6
حمایت دانش آموزان دختر بسیجی مرودشت از شیعیان نیجریه


حوزه حضرت رقیه(س)؛
دانش آموزان دختر بسیجی مرودشت با حضور در راهپیمایی از شیعیان نیجریه حمایت کردند.

به گزارش روابط عمومی بسیج دانش آموزی مرودشت در فارس، دانش آموزان دختر بسیجی شهرستان مرودشت با حضور در راهپیمایی بعد از نماز جمعه حمایت خود را از شیعیان مظلوم نیجریه اعلام و از مجامع بین المللی خواستار محاکمه عوامل این جنایت شدند.










:: برچسب‌ها: شیعیان نیجریه, راهپیمایی, مرودشت, دانش آموزان,
نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 30 / 9 / 1394
زمان : 9:4
ورود فعالان و حامیان فتنه 88 به عرصه انتخابات ممنوع


بیانیه بسیج دانش آموزی مرودشت به مناسبت 9 دی؛
از شورای محترم نگهبان میخواهیم در تایید و یا رد صلاحیت کاندیداها با قاطعیت عمل نموده و به خط قرمزهای نظام و مردم احترام گذاشته و از ورود فعالان فتنه به صحنه انتخابات جدا خودداری نموده تا بار دیگر حوادث تلخ سال 88 تکرار نشود.
به گزارش روابط عمومی بسیج دانش آموزی فارس در مرودشت، بسیج دانش آموزی مرودشت به مناسبت سالروز حماسه 9 دیماه بیانیه ای صادر و در یکی از بندهای این بیانیه از شورای نگهبان خواست ازورود فعالان و حامیان فتنه 88 به عرصه انتخابات جلوگیری نماید.متن بیانیه به شرح زیر می باشد:
بسمه تعالی
بیانیه بسیج دانش آموزی شهرستان مرودشت به مناسبت سالروزحماسه 9 دی

 

تاریخ انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است. دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادتهای جوانمردانش، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفتهای هسته ای از نمونه های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد می باشد. و در این عرصه دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبرفرزانه انقلاب ناکام گشته اند. فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 از دیگر نقشه ها و ترفندهای معاندان و مغرضان نظام بود.که با بصیرت ملت شریف و شهیدپرور ایران در حماسه 9 دی 88 نقش بر آب شد.

نهم ديماه ۸۸ که به گفته رهبر فرزانه انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است روایتگر حضور مردمی است که رسالت خود را به خوبی شناختند و آنگاه که احساس کردند دشمنان داخلی و خارجی قصد براندازی نظام را دارند با تمام وجود به صحنه آمدند تا با همه هستی خود از میراث امام راحل پاسداری کنند و برای همیشه لبیک گوی ولی امر زمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) باشند.روز شكوه پيوند ناگسستني امت با امام خويش بود كه در سيل خروشان انسان هاي عاشق و ولايت مدار متجلي شد ، روز بیداری و خروش و حضور ملتی است که به مقدساتش، نظامش و سالار شهیدانشان توهین شده بود و کاسه صبرشان لبریز روزي كه فتنه گران و دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي در ميان حجم عظيم امواج امت اسلامي به زباله دان تاریخ پیوستند.

ملت شریف وشهادت طلب ایران اسلامی دریوم الله 9 دی به جهانیان و بخصوص اربابان نظام سلطه و چند چهره فتنه گر سال 88 ، یک بار دیگر یادآوری می کنند که حتی اگر تمام دنیا در مقابل دین و عزم راسخ آنها صف کشی کنند ، نخواهند توانست بر عزم و اراده و ارادت این ملت به دین و شریعت اسلام و رهبری ولی فقیه کوچکترین خدشه ای وارد کنند و چه بسا تمام قد در برابر فتنه آنها خواهند ایستاد

بسيج دانش آموزي شهرستان مرودشت ضمن گراميداشت اين روز بزرگ و تجديد پيمان با مقام عظماي ولايت و تاكيد برآرمانهاي بلند انقلاب و امام ، حمایت و همراهی همه جانبه خود را از حرکت ماندگار و تاریخی 9 دی بار دیگر اعلام داشته و خواستار محاکمه و مجازات سران فتنه و رسیدگی به جرائم آنها در دادگاه های نظام اسلامی بوده و اعلام می دارد:

1- فتنه سال 1388 توطئه عمیقی علیه کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که لطمات فراوانی از جمله کاهش ثبات اقتصادی، تزلزل در اتحاد ملی در برابر مخالفان نظام و زمینه سازی و بسط و گسترش تحریم های ناعادلانه بین اللملی، امریکا و اتحادیه اروپا و به دنبال آن تشدید مواضع استکبار بر علیه میهن اسلامی پیرامون حقوق بشر و دموکراسی بهره برداری آنان در سطح بین المللی شد. رهبر معظم انقلاب از فتنه 88 با عنوان "بیماری" یاد کردند و فرمودند 9دی ملت ایران را "واکسینه" کرد. این تعبیر نشان می‌دهد نهم دی تجربیاتی برای ملت ایران داشت که می‌تواند از آن در آزمون‌های آینده بهره برد و بدان جهت که یکی از راه‌های درمان بیماری فتنه 88، لبیک به فریاد این عمار رهبر انقلاب بود، ملت ایران هوشیار شد که چه کسانی حاضرند از مال و جان و آبروی خود برای انقلاب خرج کنند و چه کسانی عافیت طلبی و دنیاطلبی را به صلاح نظام ترجیح می‌دهند و این‌گونه شد که 8 ماه فتنه ملاکی شد برای سنجش خواص.

2- ما دانش آموزان بسیجی حمایت های آمریکای جنایتکار ،رژیم کودک کش اسرائیل و انگلیس خبیث را از فتنه 88 و همراهی و همصدایی سران فتنه با این جنایتکاران را فراموش نمیکنیم لذا با توجه به زمزمه هایی مبنی بر رفع حصر سران فتنه و طرح مطالبات فتنه و فشار به نظام از سوی عده ای که قصد فراهم نمودن بستر چانه زنی برای فتنه گران را دارند اعلام میداریم که فتنه 88 قطعاً خط قرمز نظام و رهبری بوده و عوامل آن که ظلم بزرگی بر علیه انقلاب و مردم روا داشتند راه خود را از مسیر نظام جدا کرده و نمی توانند مورد اطمینان مردم قرار گیرند لذا صمیمانه به آنان هشدار می دهیم که بیش از این خود را ملعبه دست دشمنان داخلی و خارجی نظام نکنند و فکر رفع حصر سران فتنه را از سر خود بیرون کنند.

3-اکنون در آستانه انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی اعلام می‌ داریم حافظه تاریخی مردم ایران آنقدر کوتاه نیست که با تصویر سازی‌های غلط، از کارنامه مردودی خواص چشم‌پوشی کنند چه اینکه این ملت واکسینه شده است و همانند برخی خواص ذره‌ای از اصول انقلابی خود کوتاه نخواهد آمد و در پایان نیز اعلام می‌کنیم که کسانی که به ندای این عمار رهبر انقلاب لبیک نگفتند، ایشان را وجه المصالحه دعواهای سیاسی خود قرار ندهند که در این صورت هشدار می‌دهیم که آنچه باید گفت را خواهیم گفت. تفاله های فتنه برای انتخابات آینده اهداف شومی را دنبال می کنند لذا به آنها هشدار میدهیم که در این انتخابات مواظب رفتارها و اعمال خود باشند زیرا که مردم مومن و همیشه در صحنه ایران اسلامی این بار، دیگر کاملا آنها را آسفالت و برای همیشه به زباله دان تاریخ می فرستند. و از شورای محترم نگهبان میخواهیم در تایید و یا رد صلاحیت کاندیداها با قاطعیت عمل نموده و به خط قرمزهای نظام و مردم احترام گذاشته و از ورود فعالان فتنه به صحنه انتخابات جدا خودداری نموده تا بار دیگر حوادث تلخ سال 88 تکرار نشود.

و السلام علی عباد الله الصالحین

ورود فعالان و حامیان فتنه 88 به عرصه انتخابات ممنوع


:: برچسب‌ها: 9 دی, مرودشت, بیانیه, ,
نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 8 / 10 / 1394
زمان : 9:3
دست انتقام الهی در آینده ای نه چندان دور سقوط و فروپاشی رژیم منفور آل سعود را رقم خواهد زد


بیانیه بسیج دانش آموزی مرودشت در محکومیت اعدام شیخ نمر؛
بی شک اقدام ددمنشانه رژیم فاسد، قرون وسطایی و تروریست پرور سعودی در اعدام آیت الله شیخ نمر نقض آشکار حقوق بشر و آزادی بیان می باشد و بدون تردید خون به ناحق ریخته‌ی این شهید مظلوم به سرعت اثر خواهد کرد .

به گزارش روابط عمومی بسیج دانش آموزی فارس در مرودشت، بسیج دانش آموزی مرودشت با صدور بیانیه ای اقدام ددمنشانه رژیم منحوس و منفور آل سعود را در به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان محکوم نمود.


در این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی
(وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتاً بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ)

آسمان شیعه همواره در دامان خود ستارگانی را پرورش داده است که تنها می شود راه مستقیم را با آنها پیدا کرد و با شهادت هر یک از آنها ملتهای مسلمان بیدارتر شده و برای ادامه راهشان با خداوند عزوجل عهد و پیمان می بندند.

بسیج دانش آموزی مرودشت با محکوم کردن اقدام آل سعود خبیث در به شهادت رساندن آیت الله نمر ، این مصیبت بزرگ را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج) تعزیت و تسلیت گفته و برای این شهید رحمت و مغفرت الهی و برای بستگان ایشان صبر و بردباری مسئلت نموده و این جنایت ننگین رژیم آل سعود در اعدام شیخ نمر باقر النمر را به بهانه های واهی و ادعاهای پوچ که هیچ اساس منطقی نداشته را به شدت محکوم می نماییم.

دانش آموزان بسیجی مرودشت از مدعیان حقوق بشر که به هر بهانه ای کشورهای حامی مظلومان جهان از جمله ایران، حزب الله لبنان، سوریه و... را تروریست می نامند می خواهد که چرا بنا به فرمایشات امام خامنه ای (مدظله العالی) در برابر این جنایت خفه خون گرفته و حرف نمی زنند؟؟؟

کسانی که مدعی آزادی و دموکراسی هستند چرا از رژیم منحوس و منفور آل سعود در برابر جنایات بی شمارشان که از جمله مهمترین آنها:

فاجعه اسفناک منا که تعداد زیادی از مسلمانان مظلوم زائر خانه خدا که در کشور آنها و در خانه امن الهی بودند را با بستن عمدی راه عبورشان به کام مرگ کشاندند، جنایات تفکر وهابیت و جریان تکفیری ـ سلفی با پرورش گروه تروریستی داعش در دامان خود و حمایت از این خونخواران انسانیت که عامل جنایت های فجیعی در کشورهای دنیا بوده و هستند،همچنین اعدام عالم برجسته جهان تشیع آیت الله شیخ نمر حمایت می کنند.

جرم شیخ نمر چه بود و به چه جرمی کشته شد؟ آیا شیخ نمر مردم را به فساد دعوت کرده بود و خواستار ارتکاب آن شده بود؟ آیا او کسی را کشته و یا دست به اقدامات تروریستی زده بود که به خاطر آن مجازت شود؟  تنها کاری که شیخ نمر کرده بود دعوت به اصلاحات از طریق شیوه های صلح آمیز بود و صراحتا در حرف و عمل با خشونت مخالفت نموده بود.

رژیم آل سعود وهابی با بازگشت به عصر جاهلیت پیش از رسول گرامی اسلام (ص) و جنگ نیابتی از رژیم صهیونیستی وگسترش فساد در زمین از طریق انتشار افکار گمراهانه ضد دین در شبکه های تلویزیونی برای تجزیه جامعه اسلامی و پیروی از روش اموی با توهین به مقدسات قوانین اسلام را بی شرمانه نقض می کند.

بی شک اقدام ددمنشانه رژیم فاسد، قرون وسطایی و تروریست پرور سعودی در اعدام آیت الله شیخ نمر نقض آشکار حقوق بشر و آزادی بیان می باشد و بدون تردید خون به ناحق ریخته‌ی این شهید مظلوم به سرعت اثر خواهد کرد و دست انتقام الهی گریبان سیاستمداران سعودی را خواهد گرفت و در آینده ای نه چندان دور سقوط و فروپاشی پایه های این رژیم تروریست پرور، منفور و ضد اسلام را رقم خواهد زد.



:: برچسب‌ها: مرودشت, شیخ نمر, بیانیه, بسیج دانش آموزی, ,
نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 14 / 9 / 1394
زمان : 9:2
دیدار با مادر شهید دانش آموز لشکر بهمنی


دانش آموزان بسیجی مرودشت با مادر شهید دانش آموز لشکر بهمنی دیدار نمودند.

به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی استان فارس در مرودشت، دانش آموزان دختر بسیجی این شهرستان با حضور در منزل دانش آموز شهید لشکر بهمنی با مادر بزرگوار این شهید دیدار و از وی سرکشی و دلجویی نمودند.
مادر شهید بهمنی نیز به ذکر خاطراتی از شهید بهمنی برای دانش آموزان پرداخت.

 



:: برچسب‌ها: دیدار با خانواده شهدا, مرودشت,
نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 13 / 10 / 1394
زمان : 9:1
گرامیداشت 9 دی در دبیرستان شهید دستغیب مرودشت


گرامیداشت 9 دی در دبیرستان شهید دستغیب مرودشت برگزار شد.
به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی فارس در مرودشت، ویژه برنامه 9 دی ماه روز تجلی ایستادگی در برابر نفوذ آمریکایی در دبیرستان شهید دستغیب(تیزهوشان) دور اول مرودشت برگزار گردید.

در این برنامه دانش آموزان بیانیه بسیج دانش آموزی مرودشت به مناسبت فرارسیدن 9 دی ماه را قرائت نمودند.











:: برچسب‌ها: 9 دی, مرودشت, ,
نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 9 / 10 / 1394
زمان : 9:0
مسابقه عکاسی کاروان آسمانی در مرودشت


بسیج دانش آموزی مرودشت مسابقه عکاسی کاروان آسمانی را به مناسبت ورود شهدای گمنام به مرودشت برگزار می کند.
به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی فارس در مرودشت، بسیج دانش آموزی مرودشت مسابقه عکاسی کاروان آسمانی را به مناسبت ورود شهدای گمنام به مرودشت برگزار می کند.



:: برچسب‌ها: شاهدان بصیر, مرودشت, شهید گمنام,
نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 26 / 10 / 1394
زمان : 8:58
برگزاری آزمون شهر آورد علمی نخبگان فارس در مدارس پسرانه مرودشت


حوزه باقرالعلوم(ع)؛
آزمون شهر آورد علمی نخبگان فارس در مدارس پسرانه مرودشت برگزار گردید.

به گزارش خبر نگار بسیج دانش آموزی فارس در مرودشت؛شهر آمرود علمی نخبگان فارس در مدرسه شاهد پسرانه دور دوم متوسطه برگزار شد که دانش آموزان نخبه پسر مرودشتی به رقابت با یکدیگر پرداختند.



















:: برچسب‌ها: شهر آورد علمی نخبگان, فارس, مرودشت,
نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 9 / 11 / 1394
زمان : 8:56
استقبال دانش آموزان سیوندی از کاروان شاهدان بصیر


بسیج دانش آموزی مرودشت؛
دانش آموزان سیوندی همراه با سایر مردم روستای از شهدای کاروان شاهدان بصیر استقبال نمودند.

به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی فارس در مرودشت، دانش آموزان سیوندی همراه با سایر مردم روستای خود با حضور در مراسم تشییع 20 شهید گمنام از شهدای کاروان شاهدان بصیر از این کاروان استقبال نمودند.















:: برچسب‌ها: شاهدان بصیر, مرودشت, شهید گمنام, سیوند,
نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 28 / 10 / 1394
زمان : 8:55
اتمام مرحله دوم اردوی عملی درس آمادگی دفاعی در مدارس دخترانه مرودشت


حوزه حضرت رقیه(س)
مرحله دوم اردوی عملی درس آمادگی دفاعی در مدارس دخترانه مرودشت به پایان رسید.
به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی فارس در مرودشت، مرحله دوم اردوی عملی درس آمادگی دفاعی در مدارس دخترانه مرودشت به پایان رسید.
1500 دانش آموز دختر مرودشتی آموزشهای لازم این دوره که شامل آشنایی با آرمانهای شهدا، نظام جمع، کمکهای اولیه، و مهارتهای فردی و گروهی را در مدارس خود فرا گرفتند.

























:: برچسب‌ها: مرودشت, دانش آموز , بسیج , اخبار مرودشت, آمادگی دفاعی, ,
نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 5 / 11 / 1394
زمان : 8:54
در برجام ما فرصتهایی بدست آوردیم که در قبال آن هزینه گزافی دادیم


فرمانده سپاه مرودشت در کمیته هماهنگی و پشتیبانی؛
جلسه کمیته پشتیبانی بسیج دانش آموزی بهمن ماه شهرستان مرودشت با موضوعات اردوی راهیان نور، دهه فجر و آزمونهای علمی در سالن جلسات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار گردید.
به گزارش خبر نگار بسیج دانش آموزی فارس در مرودشت؛ جلسه کمیته پشتیبانی بسیج دانش آموزی بهمن ماه شهرستان مرودشت با موضوعات اردوی راهیان نور، دهه فجر و آزمونهای علمی در سالن جلسات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار گردید.


 مرتضی چراغی رئیس اداره آموزش و پرورش مرودشت ضمن خیر مقدم بیان داشت: در  کرسی های آزاد اندیشی و جشنهایی که به مناسبت اجرایی شدن برجام در مرودشت گرفته شد این نکته قابل فهم بود که دانش آموزان ما از ارزشها فاصله نگرفته اند و تعصبات خاصی نسبت به ارزشها دارند واطلاعات جامع و دقیق  در باره چالشها و فرصتهای پیش رو در پسا برجام دارند.
 
محمود حیدری مدیر حوزه بسیج دانش آموزی باقرالعلوم (ع) به تشریح موضوعات جلسه پرداخت. وی با اشاره به اینکه در شهرستان مرودشت یک چهره از خیانتهای شاه که در قالب جشنهای فرهنگ و هنر برگزار می گردید وجود دارد و این حوزه در ایام دهه فجر گردشگری انقلاب برای  دانش آموزان در قالب اتوبوس انقلاب را در برنامه داریم.

 علی محمد محمدی فرمانده سپاه مرودشت ضمن تشکر از اداره آموزش و پرورش برای استقبال از شهدای گمنام بیان داشت : این استقبال پرشور در طول تاریخ شهرستان مرودشت کم نظیر بود که این جز عنایت خواند متعال و شهدای گرانقدر نمی باشد.

محمدی افزود : ما یک سری نماد داریم مثل پرچم که نماد است و شهدا در کشور ما نماد هویت ما هستند، هویت ما هویت اسلامی ما می باشد و گواه تاریخی وجود دارد  زمانی که اسلام به ایران آمد مردم از اسلام با آغوش باز استقبال نمودند.


فرمانده سپاه مرودشت  خاطر نشان کرد: مردم ما فطری خدا جو بوده اند و چیزی که در این کشور ماندگار و محبوب بوده پادشاهان ستمگر و بی لیاقت نبوده اند بلکه دین اسلام و علمای آن می باشند در کشور ما نمادهایی وجود دارد که برگرفته از اسلام است و اگر می خواهیم چیزی را نماد کنیم نکات طلایی سخنان امام را ببینیم و مطوئن باشیم هرجا خلاف آن عمل کردیم به بیراهه میرویم.

وی ادامه داد: در برجام ما فرصتهایی بدست آوردیم که در قبال آن هزینه گزافی دادیم و اگر بخواهیم پیروز باشیم باید از فرامین مقام معظم رهبری (حفظه الله) پیروی کنیم نه یک گام جلو نه عقب و همچنین این فرصتها را غنیمت بشماریم و از آنها استفاده کنیم.

در ادامه برنامه ریزی جهت اجرای هرچه بهتر برنامه های دهه فجر در مدارس و سطح شهرستان تصمیم گرفته شد.




 

 


















:: برچسب‌ها: برجام, مرودشت, حسن روحانی,
نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 8 / 11 / 1394
زمان : 8:53
برگزاری کرسی های آزاد اندیشی با موضوع اقتصاد پس از برجام


حوزه حضرت رقیه(س) مرودشت
کرسی های آزاد اندیشی با موضوع اقتصاد پس از برجام برگزار گردید.
به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی فارس در مرودشت، نشست روشنگری با موضوع انرژی هسته ای و اقتصاد پس از برجام در مدارس دخترانه حضرت سکینه(س)، سبحان و  روحانی با حضور سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه مرودشت برگزار گردید.

این نشست ها در هفته های آتی در دیگر مدارس نیز اجرا می گردد.



 















نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 6 / 11 / 1394
زمان : 8:52
نسیم شاهدان بصیر در مرودشت وزید/استقبال حماسی مردم مرودشت از شهدای گمنام


گزارش تصویری
مراسم استقبال از کاروان شاهدان بصیر، شهدای تازه تفحص شده 8 سال دفاع مقدس با حضور پرشور مردم مرودشت برگزار شد.
به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی فارس در مرودشت، مراسم استقبال از کاوان شاهدان بصیر، شهدای تازه تفحص شده 8 سال دفاع مقدس با حضور پرشور مردم مرودشت برگزار شد.

 

استقبال بسیار گسترده و شورآفرین مردم مرودشت از 20 شهید گمنام کاروان شاهدان بصیر این پیام را به همراه داشت تا به دشمنان  نشان دهند راه شهدا تمام شدنی نیست و همانند فرزندان خود از این شهدا استقبال میکنند.
دانش آموزان بسیجی نیز همراه با مردم با شاخه های گل از شهدای گمنام استقبال نمودند.




















































:: برچسب‌ها: شاهدان بصیر, مرودشت, شهید گمنام,
نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 28 / 10 / 1394
زمان : 8:51
دیدار با خانواده شهید دانش آموز رحیم هژبر افکن


دانش آموزان بسیجی واحد مقاومت شهدای آزمایش به منظور ادامه راه شهیدان و گرامیداشت گرانقدر با خانواده شهید دانش آموز رحیم هژبر افکن دیدار نمودند.
به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی فارس در مرودشت؛ دانش آموزان بسیجی واحد مقاومت شهدای آزمایش به منظور ادامه راه شهیدان و گرامیداشت گرانقدر با خانواده شهید دانش آموز رحیم هژبر افکن  دیدار نمودند.

برادر سجادیان از مسئولین حوزه دانش آموزی مرودشت، هدف از این دیدار را تجلیل از مقام شامخ شهدا وآشنایی دانش آموزان در قالب میثاق با شهدا ی همکلاسی آسمانی و تکریم وآشنایی با خانواده شهدا عنوان کرد.

در این دیدار مادر و خواهر شهید رحیم هژبرافکن به بیان خاطراتی از این دانش آموز شهید پرداخت.






















نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 30 / 10 / 1394
زمان : 8:48
استقبال حماسی دانش آموزان سیدانی از کاروان شاهدان بصیر


دانش آموزان سیدانی از کاروان شاهدان بصیر استقبال نمودند.

 به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی فارس در مرودشت، دانش آموزان سیدانی همراه با سایر مردم این بخش با حضور در مراسم تشییع 20 شهید گمنام از شهدای کاروان شاهدان بصیر از این شهدای گمنام استقبال نمودند.
























نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 28 / 10 / 1394
زمان : 8:47
دانش آموز مرودشتی نماینده استان فارس در کنگره ملی همفکری آینده سازان


کنگره ملی همفکری آینده سازان انقلاب اسلامی در تهران برگزار شد،
دانش آموز مرودشتی نماینده استان فارس در کنگره ملی همفکری آینده سازان به بیان سخنرانی پرداخت.
به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی فارس در مرودشت، در این کنگره که در ساختمان قدیم مجلس ترتیب یافت رئیس شورای همفکری بسیج دانش آموزی حوزه باقرالعلوم (ع) مرودشت نیز شرکت داشت .

علی بهمه به عنوان نماینده استان فارس در این کنگره به بیان دیدگاه خود در خصوص مسائل نماز و ارائه طرح در خصوص انگیزش دانش آموزان جهت حضور فعالانه در نماز جماعت پرداخت .

 



:: برچسب‌ها: کنگره ملی همفکری آینده سازان, مرودشت, دانش آموز مرودشتی,
نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 29 / 11 / 1394
زمان : 8:41
مسابقات لیگ علمی بین المللی پایا در مرودشت


مسابقات لیگ علمی بین المللی پایا در مرودشت برگزار شد.
به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی فارس درمرودشت؛ فرمانده  بسیج دانش آموزی مرودشت ‌گفت: مسابقه مرحله اول نهمین دوره لیگ علمی پایا،با شرکت بیش از 400نفر  صبح جمعه 30 بهمن با حضور دانش آموزان بسیجی، دراین شهرستان برگزار شد.

محمود حیدری فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی مرودشت بیان داشت: در این مسابقه، دانش آموزان پایه های ششم، هفتم، هشتم و نهم در دروس ریاضی و علوم، و دانش آموزان پایه های دوم و سوم متوسطه دور دوم در یکی از دروس ریاضی، فیزیک، شیمی و زیست شناسی، به صورت گروه های 5 نفره با هم رقابت کردند.

گفتنی است: مسابقه دانش آموزان پسر در دبیرستان شهدای آزمایش و مسابقه دانش آموزان دختر، دردبیرستان پروین اعتصامی  این شهر برگزار شد.

 

 











:: برچسب‌ها: لیگ علمی پایا, مرودشت,
نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 30 / 11 / 1394
زمان : 8:39
نهضت روشنگری دانش آموزان در مرودشت


به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی فارس در مرودشت، نهضت روشنگری با هدف آشنایی دانش اموزان با موضوعات نفود دشمن ،استکبارستیزی و حضور حداکثری در تالار فرهنگیان برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: نهضت روشنگری, مرودشت, بسیج دانش آموزی,
نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 1 / 12 / 1394
زمان : 8:37
برگزاری نشست روشنگری در دبیرستان شاهد دخترانه مرودشت


نشست روشنگری در دبیرستان شاهد دخترانه مرودشت برگزار گردید.
به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی فارس در مرودشت؛نشست روشنگری با موضوع استکبار ستیزی در دبیرستان شاهد دخترانه دور دوم و با سخنرانی سرهنگ محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مرودشت برگزار گردید.

در این نشست دانش آموزان پیرامون مسئله استکبار و استکبار ستیزی با فرمانده سپاه مرودشت به پرسش و پاسخ دو طرفه پرداختند.

















:: برچسب‌ها: نشست روشنگری, مدارس مرودشت, ,
نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 18 / 11 / 1394
زمان : 8:36
بیانیه شورای همفکری بسیج دانش آموزی مرودشت به مناسبت 22 بهمن:


 
شورای همفکری بسیج دانش آموزی مرودشت ضمن تبریک یوم الله 22 بهمن و تعظیم به مقام شامخ شهدای گرانفدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، احاد ملت عزیز و فهیم ایران را به حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن فرا می خواند.

یوم الله 22 بهمن روز رهایی ملت ایران از طاغوت 2500 ساله شاهنشاهی و تحقق وعده حتمی الهی به مومنان در آیه مبارکه (الذین جاهدو فینا لنهدینهم سبلنا) است.

حصول توفیقات فراوان و دستاورد ها و پیشرفتهای بی نظیر ملت در عرصه های متعدد در قریب به چهار دهه عمر انقلاب اسلامی، دشمن نا امید از همه تاکتیکها و راهبردهای خصمانه را وادار کرده تا این بار در لباس دوست و با راهبرد نفوذ و تعامل اهداف سلطه جویانه و استکباری خود را به پیش برد.

شورای همفکری  بسیج دانش آموزی مرودشت ضمن تبریک این روز سراسر نور محضر خلف صالح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) و ملت قهرمان ایران به چند نکاتی اشاره کرده است که به طور مختصر در این بیانیه اشاره می کنیم:

پیشرفت های علمی به عنوان مقوم بخش توان داخلی و سوق دهنده ی کشور به شرایط مطلوب تر باید پیوسته توسط مسئولان دولتی تقویت و دنبال شود مسیری که تا کنون الحمدالله دستاورد های بی شماری برای ما در پی داشته است.

اسلام هراسی و ایران هراسی به عنوان راهبرد محوری جهان سلطه کماکان در سرلوحه فعالیتهای دول استکباری قرار دارد.

مجالس خبرگان و شورای اسلامی، نهادهای انقلابی برخاسته از اراده مردم برای پیش برد کشور بر اساس اسلام و آرمانهای انقلاب اسلامی هستند.

در زمینه پرونده هسته ای ، فرمان 9 ماده ای در این خصوص فثل الخطاب و تنها راه کاهش آسیب های برجام است و دست اندر کاران با اجرای دقیق این فرمان نباید بگذراند تجربه تلخ بیانیه الجزایر و سایر بد عهدی های آمریکا بار دیگر تکرار شود.

نیروهای مسلح، ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی در صف مقدم صیانت از اقتدار ملی ایرانیان قرار دارند. امروز عطر شهادت شهدای حرم در سراسر کشور پیچیده است. ما ضمن تبریک به رزمندگان مجاهدان به سبب پیروزی های اخیر در سوریه و عراق ، حمایت خود را از سربازان فداکار اسلام اعلام میذداریم و در یا دلان سپاه اسلام که آمریکا را در خلیج فارس و جهان تحقیر کردند و تفنگداران واشنگتن را با خفت و خواری دستگیر کردند درود می فرستیم.

شورای همفکری بسیج دانش آموزی مرودشت ضمن تبریک یوم الله 22 بهمن و تعظیم به مقام شامخ شهدای گرانفدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، احاد ملت عزیز و فهیم ایران را به حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، روز نمایش اقتدار ملت و بعنوان سمبل آمادگی و حضور در صحنه های دفاع از اسلام و انقلاب و تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت فرا می خواند.

والسلام علیکم بهمن 1394

                          شورای همفکری بسیج دانش آموزی مرودشت

 



:: برچسب‌ها: مرودشت, اخبارمرودشت, 22 بهمن, راهپیمایی, بیانیه, ,
نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 21 / 11 / 1394
زمان : 8:35
بازدید مسئولین سازمان بسیج دانش آموزی کشور از حوزه بسیج دانش آموزی مرودشت


به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی مرودشت، مسئولین سازمان بسیج دانش آموزی کشور در یک هیئت 3نفره متشکل از معاونت سازمان بسیج دانش آموزی کشور، مسئول بسیج دانش آموزی استان خراسان جنوبی ولرستان از مسجد دانش آموزی بسیج دانش آموزی مرودشت و واحدهای مقاومت پیشگام دختر زینب کبری(س)وپسر دارالفنون و معلم بازدید نمودند.

بازدید از واحد مقاومت دارالفنون

بازدید از واحد مقاومت دارالفنون

بازدید از واحد مقاومت معلم

بازدید از واحد مقاومت معلم

بازدید از واحد مقاومت معلم

بازدید از مسجد دانش آموزی مرودشت

بازدید از مسجد دانش آموزی مرودشت

بازدید از مسجد دانش آموزی مرودشت

بازدید از واحد مقاومت زینب کبری(س)

بازدید از واحد مقاومت زینب کبری(س)



:: برچسب‌ها: بازرس کشوری, بازدید, مدارس مرودشت, بسیج دانش آموزی, ,
نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 9 / 2 / 1395
زمان : 8:33
اولین جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی سال 95 در مرودشت


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بسیج دانش آموزی مرودشت، اولین جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی شهرستان مرودشت به ریاست مرتضی چراغی رئیس اداره آموزش و پرورش این شهرستان در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش تشکیل شد.

در این جلسه درباره اردوی عملی درس آمادگی دفاعی و برنامه های هفته معلم بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مصوبات اجرایی به امضاء اعضای کمیته رسید.

 

 



:: برچسب‌ها: کمیته هماهنگی پشتیبانی, آموزش و پرورش, مرودشت, بسیج دانش آموزی, ,
نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 19 / 1 / 1395
زمان : 8:31
تصویر:کودکان مرودشتی که با نام شهدا نهال غرس کردند


کودکان مرودشتی که با نام شهدا نهال غرص کردند.

 

 



:: برچسب‌ها: نهال, غرس, شهدا, مرودشت,
نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 17 / 12 / 1394
زمان : 8:29

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 25 صفحه بعد


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.