طریقت مهر«حوزه باقرالعلوم(علیه السلام) و حضرت رقیه(سلام الله علیها)»

نسیم شاهدان بصیر در مرودشت وزید/استقبال حماسی مردم مرودشت از شهدای گمنام


گزارش تصویری
مراسم استقبال از کاروان شاهدان بصیر، شهدای تازه تفحص شده 8 سال دفاع مقدس با حضور پرشور مردم مرودشت برگزار شد.
به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی فارس در مرودشت، مراسم استقبال از کاوان شاهدان بصیر، شهدای تازه تفحص شده 8 سال دفاع مقدس با حضور پرشور مردم مرودشت برگزار شد.

 

استقبال بسیار گسترده و شورآفرین مردم مرودشت از 20 شهید گمنام کاروان شاهدان بصیر این پیام را به همراه داشت تا به دشمنان  نشان دهند راه شهدا تمام شدنی نیست و همانند فرزندان خود از این شهدا استقبال میکنند.
دانش آموزان بسیجی نیز همراه با مردم با شاخه های گل از شهدای گمنام استقبال نمودند.




















































:: برچسب‌ها: شاهدان بصیر, مرودشت, شهید گمنام,
نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 28 / 10 / 1394
زمان : 8:51
استقبال حماسی دانش آموزان سیدانی از کاروان شاهدان بصیر


دانش آموزان سیدانی از کاروان شاهدان بصیر استقبال نمودند.

 به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی فارس در مرودشت، دانش آموزان سیدانی همراه با سایر مردم این بخش با حضور در مراسم تشییع 20 شهید گمنام از شهدای کاروان شاهدان بصیر از این شهدای گمنام استقبال نمودند.
























نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 28 / 10 / 1394
زمان : 8:47
مسابقه عکاسی کاروان آسمانی در مرودشت


بسیج دانش آموزی مرودشت مسابقه عکاسی کاروان آسمانی را به مناسبت ورود شهدای گمنام به مرودشت برگزار می کند.
به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی فارس در مرودشت، بسیج دانش آموزی مرودشت مسابقه عکاسی کاروان آسمانی را به مناسبت ورود شهدای گمنام به مرودشت برگزار می کند.



:: برچسب‌ها: شاهدان بصیر, مرودشت, شهید گمنام,
نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 26 / 10 / 1394
زمان : 8:58
دیدار با مادر شهید دانش آموز لشکر بهمنی


دانش آموزان بسیجی مرودشت با مادر شهید دانش آموز لشکر بهمنی دیدار نمودند.

به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی استان فارس در مرودشت، دانش آموزان دختر بسیجی این شهرستان با حضور در منزل دانش آموز شهید لشکر بهمنی با مادر بزرگوار این شهید دیدار و از وی سرکشی و دلجویی نمودند.
مادر شهید بهمنی نیز به ذکر خاطراتی از شهید بهمنی برای دانش آموزان پرداخت.

 



:: برچسب‌ها: دیدار با خانواده شهدا, مرودشت,
نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 13 / 10 / 1394
زمان : 9:1
گرامیداشت 9 دی در دبیرستان شهید دستغیب مرودشت


گرامیداشت 9 دی در دبیرستان شهید دستغیب مرودشت برگزار شد.
به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی فارس در مرودشت، ویژه برنامه 9 دی ماه روز تجلی ایستادگی در برابر نفوذ آمریکایی در دبیرستان شهید دستغیب(تیزهوشان) دور اول مرودشت برگزار گردید.

در این برنامه دانش آموزان بیانیه بسیج دانش آموزی مرودشت به مناسبت فرارسیدن 9 دی ماه را قرائت نمودند.











:: برچسب‌ها: 9 دی, مرودشت, ,
نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 9 / 10 / 1394
زمان : 9:0
ورود فعالان و حامیان فتنه 88 به عرصه انتخابات ممنوع


بیانیه بسیج دانش آموزی مرودشت به مناسبت 9 دی؛
از شورای محترم نگهبان میخواهیم در تایید و یا رد صلاحیت کاندیداها با قاطعیت عمل نموده و به خط قرمزهای نظام و مردم احترام گذاشته و از ورود فعالان فتنه به صحنه انتخابات جدا خودداری نموده تا بار دیگر حوادث تلخ سال 88 تکرار نشود.
به گزارش روابط عمومی بسیج دانش آموزی فارس در مرودشت، بسیج دانش آموزی مرودشت به مناسبت سالروز حماسه 9 دیماه بیانیه ای صادر و در یکی از بندهای این بیانیه از شورای نگهبان خواست ازورود فعالان و حامیان فتنه 88 به عرصه انتخابات جلوگیری نماید.متن بیانیه به شرح زیر می باشد:
بسمه تعالی
بیانیه بسیج دانش آموزی شهرستان مرودشت به مناسبت سالروزحماسه 9 دی

 

تاریخ انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است. دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادتهای جوانمردانش، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفتهای هسته ای از نمونه های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد می باشد. و در این عرصه دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبرفرزانه انقلاب ناکام گشته اند. فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 از دیگر نقشه ها و ترفندهای معاندان و مغرضان نظام بود.که با بصیرت ملت شریف و شهیدپرور ایران در حماسه 9 دی 88 نقش بر آب شد.

نهم ديماه ۸۸ که به گفته رهبر فرزانه انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است روایتگر حضور مردمی است که رسالت خود را به خوبی شناختند و آنگاه که احساس کردند دشمنان داخلی و خارجی قصد براندازی نظام را دارند با تمام وجود به صحنه آمدند تا با همه هستی خود از میراث امام راحل پاسداری کنند و برای همیشه لبیک گوی ولی امر زمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) باشند.روز شكوه پيوند ناگسستني امت با امام خويش بود كه در سيل خروشان انسان هاي عاشق و ولايت مدار متجلي شد ، روز بیداری و خروش و حضور ملتی است که به مقدساتش، نظامش و سالار شهیدانشان توهین شده بود و کاسه صبرشان لبریز روزي كه فتنه گران و دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي در ميان حجم عظيم امواج امت اسلامي به زباله دان تاریخ پیوستند.

ملت شریف وشهادت طلب ایران اسلامی دریوم الله 9 دی به جهانیان و بخصوص اربابان نظام سلطه و چند چهره فتنه گر سال 88 ، یک بار دیگر یادآوری می کنند که حتی اگر تمام دنیا در مقابل دین و عزم راسخ آنها صف کشی کنند ، نخواهند توانست بر عزم و اراده و ارادت این ملت به دین و شریعت اسلام و رهبری ولی فقیه کوچکترین خدشه ای وارد کنند و چه بسا تمام قد در برابر فتنه آنها خواهند ایستاد

بسيج دانش آموزي شهرستان مرودشت ضمن گراميداشت اين روز بزرگ و تجديد پيمان با مقام عظماي ولايت و تاكيد برآرمانهاي بلند انقلاب و امام ، حمایت و همراهی همه جانبه خود را از حرکت ماندگار و تاریخی 9 دی بار دیگر اعلام داشته و خواستار محاکمه و مجازات سران فتنه و رسیدگی به جرائم آنها در دادگاه های نظام اسلامی بوده و اعلام می دارد:

1- فتنه سال 1388 توطئه عمیقی علیه کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که لطمات فراوانی از جمله کاهش ثبات اقتصادی، تزلزل در اتحاد ملی در برابر مخالفان نظام و زمینه سازی و بسط و گسترش تحریم های ناعادلانه بین اللملی، امریکا و اتحادیه اروپا و به دنبال آن تشدید مواضع استکبار بر علیه میهن اسلامی پیرامون حقوق بشر و دموکراسی بهره برداری آنان در سطح بین المللی شد. رهبر معظم انقلاب از فتنه 88 با عنوان "بیماری" یاد کردند و فرمودند 9دی ملت ایران را "واکسینه" کرد. این تعبیر نشان می‌دهد نهم دی تجربیاتی برای ملت ایران داشت که می‌تواند از آن در آزمون‌های آینده بهره برد و بدان جهت که یکی از راه‌های درمان بیماری فتنه 88، لبیک به فریاد این عمار رهبر انقلاب بود، ملت ایران هوشیار شد که چه کسانی حاضرند از مال و جان و آبروی خود برای انقلاب خرج کنند و چه کسانی عافیت طلبی و دنیاطلبی را به صلاح نظام ترجیح می‌دهند و این‌گونه شد که 8 ماه فتنه ملاکی شد برای سنجش خواص.

2- ما دانش آموزان بسیجی حمایت های آمریکای جنایتکار ،رژیم کودک کش اسرائیل و انگلیس خبیث را از فتنه 88 و همراهی و همصدایی سران فتنه با این جنایتکاران را فراموش نمیکنیم لذا با توجه به زمزمه هایی مبنی بر رفع حصر سران فتنه و طرح مطالبات فتنه و فشار به نظام از سوی عده ای که قصد فراهم نمودن بستر چانه زنی برای فتنه گران را دارند اعلام میداریم که فتنه 88 قطعاً خط قرمز نظام و رهبری بوده و عوامل آن که ظلم بزرگی بر علیه انقلاب و مردم روا داشتند راه خود را از مسیر نظام جدا کرده و نمی توانند مورد اطمینان مردم قرار گیرند لذا صمیمانه به آنان هشدار می دهیم که بیش از این خود را ملعبه دست دشمنان داخلی و خارجی نظام نکنند و فکر رفع حصر سران فتنه را از سر خود بیرون کنند.

3-اکنون در آستانه انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی اعلام می‌ داریم حافظه تاریخی مردم ایران آنقدر کوتاه نیست که با تصویر سازی‌های غلط، از کارنامه مردودی خواص چشم‌پوشی کنند چه اینکه این ملت واکسینه شده است و همانند برخی خواص ذره‌ای از اصول انقلابی خود کوتاه نخواهد آمد و در پایان نیز اعلام می‌کنیم که کسانی که به ندای این عمار رهبر انقلاب لبیک نگفتند، ایشان را وجه المصالحه دعواهای سیاسی خود قرار ندهند که در این صورت هشدار می‌دهیم که آنچه باید گفت را خواهیم گفت. تفاله های فتنه برای انتخابات آینده اهداف شومی را دنبال می کنند لذا به آنها هشدار میدهیم که در این انتخابات مواظب رفتارها و اعمال خود باشند زیرا که مردم مومن و همیشه در صحنه ایران اسلامی این بار، دیگر کاملا آنها را آسفالت و برای همیشه به زباله دان تاریخ می فرستند. و از شورای محترم نگهبان میخواهیم در تایید و یا رد صلاحیت کاندیداها با قاطعیت عمل نموده و به خط قرمزهای نظام و مردم احترام گذاشته و از ورود فعالان فتنه به صحنه انتخابات جدا خودداری نموده تا بار دیگر حوادث تلخ سال 88 تکرار نشود.

و السلام علی عباد الله الصالحین

ورود فعالان و حامیان فتنه 88 به عرصه انتخابات ممنوع


:: برچسب‌ها: 9 دی, مرودشت, بیانیه, ,
نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 8 / 10 / 1394
زمان : 9:3
حمایت دانش آموزان دختر بسیجی مرودشت از شیعیان نیجریه


حوزه حضرت رقیه(س)؛
دانش آموزان دختر بسیجی مرودشت با حضور در راهپیمایی از شیعیان نیجریه حمایت کردند.

به گزارش روابط عمومی بسیج دانش آموزی مرودشت در فارس، دانش آموزان دختر بسیجی شهرستان مرودشت با حضور در راهپیمایی بعد از نماز جمعه حمایت خود را از شیعیان مظلوم نیجریه اعلام و از مجامع بین المللی خواستار محاکمه عوامل این جنایت شدند.










:: برچسب‌ها: شیعیان نیجریه, راهپیمایی, مرودشت, دانش آموزان,
نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 30 / 9 / 1394
زمان : 9:4
برگزاری اردوی یک روزه صالحین در مرودشت


حوزه باقرالعلوم(ع)؛
اردوی یک روزه صالحین در یکی از مدارس روستای سلطان ولایت مرودشت برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی بسیج دانش آموزی مرودشت در فارس، اردوی یک روزه صالحین بسیج دانش آموزی مرودشت در روستای سلطان ولایت برگزار گردید.

در این برنامه یک روزه دانش آموزان به مرمت و بازسازی مدرسه راهنمایی آل یاسین پرداختند.

تشکیل حلقه های صالحین یکی دیگر از برنامه های این اردو بود.

نماز جماعت ظهر و عصر با حضور دانش آموزان بسیجی برگزار گردید.






























:: برچسب‌ها: صالحین, اردوی یک روزه, مرودشت, بسیج دانش آموزی,
نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 29 / 9 / 1394
زمان : 9:6
نشست معرفی شاخصه های بسیج در مرودشت


به همت بسیج دانش اموزی مرودشت برگزارشد
نشست معرفی شاخصه های بسیج در دبیرستان استعداد های درخشان شهید دستغیب مرودشت با حضور نماینده سپاه پاسداران ناحیه مرودشت برگذار شد.


به گزارش خبرنگار سازمان بسیج دانش اموزی استان فارس در مرودشت ،نشست معرفی شاخصه های بسیج در دبیرستان استعداد های درخشان شهید دستغیب مرودشت با حضور نماینده سپاه پاسداران ناحیه مرودشت، در تاریخ 4 آذر ماه 1394 برگذار شد.

سرهنگ سجادیان، با تاکید بر سرافرازی بسیجیان در پیشگاه خداوند متعال، افزود بسیج چکیده عشق و ایثار است که نمونه بارز آن حضور دانش آموزان و معلمان آنها در عرصه های دفاع از اسلام و نظام از جمله دفاع مقدس می باشد.

همچنین عنوان کرد: بسیج سازمانی آرمانگراست که تاکید مهمی بر دفاع از انقلاب دارد و لزوم فداکاری بسیجیان در جهت مقابله با هجمه های فرهنگی از کسی پوشیده نیست.


همچنین با ذکر این نکته که از نظر مقام معظم رهبری، امروزه مسیر دانش آموزان همواره تحصیل، تهذیب و ورزش است که بصورت انفرادی ابتر است.


به روایت تصویر:

نشست معرفی شاخصه های بسیج در دبیرستان استعداد های درخشان شهید دستغیب مرودشت




نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 26 / 9 / 1394
زمان : 9:7
دیدار بسیجیان با دبیران خود در دبیرستان شهید دستغیب مرودشت


در دبیرستان شهید دستغیب مرودشت، به همت بسیج دانش آموزی مدرسه، بسیجیان با دبیران خود دیدار کردند تا مشکلات خود را برطرف کنند.
















:: برچسب‌ها: دیدار با دبیران, مرودشت, ,
نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 25 / 9 / 1394
زمان : 9:8


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.